Kasutustingimused

Veebipoe pood.logopeed.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Kõneravi OÜ (registrikood 11056481).

1. ÜLDTINGIMUSED

Müügitingimused kehtivad pood.logopeed.ee veebipoest ostja (edaspidi Klient) ja ettevõtte Kõneravi OÜ (edaspidi Kõneravi) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
Veebipood on Kõneravi OÜ poolt loodud ja hallatav internetipood, kus Kõneravi müüb enda poolt välja töötatud ja toodetud tooteid Kliendile.
Lisaks Üldtingimustele reguleerivad Kõneravi ja Kliendi vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2. MÜÜGITINGIMUSED

Tooteid müüakse nii füüsilistele- kui ka juriidilistele isikutele.
Kõneravil on õigus teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse pood.logopeed..ee veebilehel. Mistahes muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu (20%).
Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, v.a juhul, kui tellimuse summa ületab miinimumpiiri, mille puhul on postikulu tasuta.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kauba kättetoimetamise viisist.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE JA MAKSMINE
E-poes kuvatud Tooted on kohapeal olemas Kõneravi laos.
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Sobiv toodete kohaletoimetamise viis valitakse viimasel sammul koos maksemeetodi valikuga.
Tasuda on võimalik läbi pangalinkide, järelmaksuga või e-arvega. NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Müügileping Kliendi ja Kõneravi OÜ vahel jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. KOHALETOIMETAMINE
Kaupu saadetakse e-poest tellides järgmistesse riikidesse: Eesti. Väljaspool e-poodi pood@logopeed.ee kaudu vormistatud tellimuste puhul tarne üle maailma.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Smartpost Itella, kuller.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 5 kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

5. TAGASTAMINE
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kauba tagastamiseks tuleb saata kauba ostmisest taganemise soov vabas vormis e-posti aadressile pood@logopeed.ee. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ja tellimuse numbrit.
Taganemistähtaega arvestatakse päevast, mil Klient või tema nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud toote enda valdusesse.
Ostja peab kauba tagastama sooviavalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamise kulud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

6. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUSk
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile pood@logopeed.ee. Saadetud e-kiri peab sisaldama kliendi nime, tellimuse numbrit, defekti kirjeldust ning puudust tõendavaid fotosid.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7. OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Veebipood kasutab küpsiseid parema ostukogemuse tagamiseks.

8. VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile pood@logopeed.ee.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole